lördag 28 mars 2015

Utmanad.

En utmaning. Något nytt som berikar mig där alla mina kvalitéer och styrkor kan samlas  och göra magi på ett och samma ställe. Ett helt nytt yrke. 
Jag älskar att möta kunder och få dom att känna sig som gäster. Serva och se till så att alla får en må-bra-känsla.
Jag är bra på strategi och lägga upp planer, samt att verkligen se till att dom inte stannar vid prat.
Jag är supereffektiv vid möten (om jag själv får styra) 
Jag är kreativ och skapar gärna, både hantverk och fritt. 
Jag går igång på alla fyra cylindrar när någon behöver prata och SPECIELLT om dom nämner att dom vill byta karriär/söker nya utmaningar.

Vad gör man av sig själv då? Ska man nöja sig med att bara få utmaning i en del av detta? Eller finns det något som fångar upp allt och kanske lite till så jag kan blomma på ett ställe i stället för att knoppa på tre? Var arbetar ni?

Kram
Mika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar