söndag 8 februari 2015

10 år som mamma.

Stor har fyllt 10 år. 10!!! år. Helt galet. Hur gick det till? Jag minns att jag grät floder för att "jag aldrig kommer få gå på promenad utan att skjuta en barnvagn framför mig igen" dom första dagarna efter förlossningen (skyller på hormoner). Jag minns också en liten krylltott som studsade fram på rumpan i köket och alla saker som fick flytta upp till en höjd av 1 meter för att Stor inte skulle dra ner dom på golvet och vips-poff-pang så är hon 10 år super förståndig med eget liv, hemligheter och vänner.
Jag är SÅ stolt över båda mina tjejer. Lite cred ger jag mig själv för att dom är så underbara och lite cred får maken.
Stor är firad med pompa och ståt, nu tycker jag att det är min och gubbens tur att fira. 10 år som föräldrar. Det är stort!

Kram
Mika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar